HTML

¡HoLa!

Mindenféléről, napi örömökről, bajokról, magamról, másokról, barátnőkről, barátokról, zenéről, filmekről

Friss topikok

  • dif_ferenc: 1500 karaktert sose írj a böngészőbe. Ajánlom a notepad-et! :) (2008.01.08. 17:24) 2007 Szilveszter napja

Linkblog

Október

2008.10.08. 15:23 HoLa

Húúú, elment az egész nyár és semmit nem írtam a naplómba. Miért is? Egyrészt ritkán voltam gép előtt, másrészt nem történt velem semmi. Ami persze nem igaz.

Elég eseménydús nyaram volt. Munka, fesztiválok, pihenés terén is.

Először is időrendben menjünk visszafelé.

Szeptember 23-27. között Velence. Velencei Biennálé. Pár fotót is készítettünk (szerintem kilencen úgy 3000 darabot), ezekből szemezgettem is. Az alábbi linken elérhető.

indafoto.hu/hola/velencei_biennale_2008

Érdemes használni a diavetítést! Meglepően jól működik.

Jó szórakozást!

Természetesen folytatódik a nyári beszámolók sora. Csak legyen időm és életem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hola.blog.hu/api/trackback/id/tr18703494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása